Canopy 1.0

Emilia
Wiecie co od zawsze podobało mi się w kolekcjonowaniu lalek i tworzeniu dla nich rzeczy? Możliwość spełniania swoich marzeń i zachcianek w miniaturowych wersjach. Być może z tego powodu szyję lalkom głównie sukienki, bo choć bardzo lubię tę część garderoby to jednak sama noszę je bardzo rzadko.

Pewnie niejedna dziewczyna może przyznać, że marzył jej się baldachim(a może dalej się marzy:). Ja miałam to szczęście, że przez pewien czas takowy baldachim posiadałam. Biały, wiszący nad łóżkiem. Ale z całą pewnością nie był tak wypasiony jak ten, który zaraz Wam zaprezentuję.

Na początku miał to być tylko baldachim, ale ostatecznie dołączyłam do niego dywanik, kocyk, poduszki i kilka innych drobiazgów. Sama nie wiem czy patrzeć na to jak na dziecięcy kącik do zabawy czy może miejsce do spędzania długich godzin z książką w ręku. Za to wiem, że przede wszystkim wyszła z tego całkiem niezła sceneria do zdjęć! Zresztą, sami zobaczcie.


Sam baldachim oprócz głównej części materiału ma z przodu dwa węższe pasu umożliwiające spinanie i wiązanie ich na różne sposoby.



Dodatki stanowią latarenki, które pojawiły się w poprzednim poście. Poza tym w komplecie jest również dziergany kocyk, poduszki, skrzynka drewniana, miski odwzorowujące owoce, balony  i przede wszystkim dwustronny dywanik.



Swoją drogą, Cornelia śmiga teraz na ciałku Pure Neemo. Odkąd szyłam pierwsze zamówienie na PN wiedziałam, że kiedyś będę musiała mieć je u siebie. No i mam :)
Wkręciłam się w szycie bliźniaczych sukienek na PN i Obitsu, w związku z czym powstały już dwa takie zestawy.



A poniższe sukienki są w komplecie z uroczymi letnimi torebkami. Aż chciałoby się wrzucić tam jakieś drobne kwiatki. :)




Oczywiście wszystko jest na etsy, zapraszam:
https://www.ateliermilabrocc.etsy.com

6 ♥:

  1. Ten baldachim jest cudny. Jak i sukieneczki. <3 Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia! Baldachim jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, a sukienki mnie strasznie urzekły ♥ Są cudowne <3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudownie klimatyczne zdjęcia, uwielbiam po prostu twój styl. *-* Nigdy nie sądziłam że dalce może być tak do twarzy w PN a tu proszę. A co do baldachimu to chyba dalej moje niespełnione marzenie. ;p
    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł z tym baldachimem, genialne zdjęcia, a sukienki jak marzenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja szyje glownie sukienk bo nic innego nie umiem... Swietne zdjecia!
    Ucz mnie szyc aaaa
    http://szitstorm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.