Nowoczesny fotel vol.1

Emilia
Dzień dobry! 
Przybywam tutaj jak gdyby nigdy nic, mam nadzieję, że ktoś jeszcze o tym miejscu pamięta. ;)

Przez ostatnie miesiące wiele rzeczy uległo zmianie, ale nie będę się nad tym rozwodzić. Mam kilka wspaniałych pomysłów zawierających się w tematyce bloga, może zrobię to w 2 miesiące, a może w 2 lata, ale z zamiarem podzielenia się tym tutaj. 

Nie myślcie, że podczas mojej nieobecności nie interesowałam się lalkami. W zasadzie wiele mnie ten czas nauczył, zdecydowanie doszlifowałam swoje umiejętności związane z miniaturami i szyciem. Coby nie być gołosłowną mam przyjemność zaprezentować fotel zaprojektowany i wykonany przeze mnie w ciągu 2 nocy :) 

Przy okazji pojawia się tutaj również Cornelia. Moja pierwsza lalka, mam do niej zdecydowanie największy sentyment.



                              


I jak wrażenia? ;)

Teraz mam prośbę do Was- podzielcie się swoimi lalkowymi blogami bądź waszymi ulubionymi, czas nadrobić to co mnie ominęło!

6 ♥:

  1. Cudne miniaturki ^^ fotel już podziwiałam na fb, ale ten turkusowy stojaczek to mistrzostwo ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. fotel z pewnością wygodny -
    ale mnie bardziej to blue
    zaintrygowało - fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. co do blogów - gdziekolwiek do kogokolwiek
    nie zajrzysz - komentarze poprowadzą Cię ku
    innym spojrzeniom, gustom, propozycjom...
    zachęcam do wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny fotel, witamy z powrotem!
    Zapraszam do mnie^^
    http://lovelydollssweetworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju,mebel jak prawdziwy aż ciężko uwierzyć, że to miniatura, a laleczka śliczna.
    Aż zazdroszczę modelce, wygląda na mega wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cornelia ma niesamowitego kłosa. I sweterek. I oczy. I jak widać jest testerką równie niesamowitego fotela. Z niecierpliwością czekam na więcej. :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.