Sisters

Emilia
Witam gorąco!
Oh, nawet nie zdawałam sobie sprawy, ze znowu tak dawno mnie tutaj nie było.Jeśli chodzi o lalki to myślę, że dopadł mnie chory perfekcjonizm, nic co zrobiłam nie było dla mnie wystarczająco dobre.
Powoli zaczynam dojrzewać do tej myśli, ze nie wszystko da się zrobić idealnie na 110%.

Dziś chcę Wam pokazać 3 sety, które akurat bardzo mi się podobają i jestem z nich zadowolona. :) Uwielbiam kolorowe materiały w drobne wzorki!







Tak, wiem, mało zdjęć, ale taka ilość to według mnie najwygodniejsza i najlepsza forma!

Wszystkie 3 sety są na sprzedaż, możecie się ze mną kontaktować przez maila (emilia.kostiuk@gmail.com), tam podam więcej informacji. :)

Ah, jeszcze jedna sprawa! Nie trudno zauważyć, ze nie jestem za bardzo na bieżąco z lalkową blogsferą, więc byłabym niezmiernie wdzięczna gdybyście podrzucili mi linki do Waszych blogów/stron abym mogła to wszystko nadrobić! :)

A ja tymczasem lecę przygotować się do szkoły.
Buziaczki!



17 ♥:

  1. Są naprawdę "perfekcujne"! :P
    Cieszę się że wróciłaś do nas z powrotem :)
    Brakowało mi twoich cudnych ciuszków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te zestawiki! :D Jak dla mnie to to co robisz jest zawsze zapięte na ostatni guzik, przynajmniej moim zdaniem, zaczynając od ubranek, a kończąc na zdjęciach. :D
    Pozdrawiam. :)

    Mój blog - zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ubranka, ja nigdy bym takich nie zrobiła :)

    http://lovelydollssweetworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni secik jest genialny, chociaż te szare bluzy też są super *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubranka są idealne, lalki też. <3
    I oczywiście zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę. ;w;
    http://ches-moving-castle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, Jess jest przepiękna, nie mogę się na nią napatrzeć *w* co do setów to bardzo podoba mi się ten 2, a szare sweterki są na prawdę genialne :D Pozdrawiam i zazdroszczę talentu do szycia ;)

    http://deadlydollworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie najładniejszy jest zestaw pierwszy :) Ale ogólnie wszystkie są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje ubranka, są wręcz idealne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo, jak żałuję, że wcześniej nie wpadłam na Twojego bloga! Śliczne ubranka tworzysz, mam cichą nadzieję, że mi też będą takie wychodzić c;

    Zgadzam się, koronki są cudne ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne ubranka! Masz talent. Podziwiam umiejętność szycia tak małych rzeczy. Mi to kompletnie nie wychodzi i daję radę dopiero przy jakichś ciuszkach na moją mnf :D Zdjęcia są śliczne, te dwie panny wyglądają razem przeuroczo.

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your dal!!!!

    I follow you :)

    My blog of dolls: http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, ostatnio naprawdę dziwi mnie fenomen bluz i leginsów/spodenek/rajtek dla lalek. Wszędzie ich pełno i wielu je lubi. Mi się znudziły, wszystkie tego typu ubranka poszły do kosza. Mimo to, pierwszy zestaw jest kuszący. Chociaż nadal skłaniam się ku zakupowi sukienki z twojego sklepiku. Jeżeli każda księżniczka takiej potrzebuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze to zależy od tego jaki charakter lalki chcemy wykreować. Ja uważam, ze odpowiedni dobór materiałów i kolorów może sprawić że zwykłe bluzy i rajstopki będą równie kuszące co zdobione suknie :)
      W tym tygodniu pojawią się nowe wzory tych sukienek, także zapraszam :) Psst! Naprawdę każda księżniczka musi taką mieć! To klasyczny krój!

      Usuń
  14. świetne ubranka :)
    fajnie, że wróciłaś :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne! zauroczyły mnie :)
    zapraszam do mnie na nowe posty

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html
    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/in-striped-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Szare bluzy są zachwycające! Albo ta bluza w rybki - wyobrażam sobie kloszowatą spódnicę na szelkach z takiego materiału. No cuda po prostu! Po długiej przerwie wróciłam do lalek, i chyba skuszę się na kilka ubranek ;//w//;

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.