Red is the loudest

Emilia
Witajcie ponownie!

Prawdopodobnie jestem na najlepszej drodze do regularnych postów, prawda? :) Ale teraz zaczynają się moje spotkania i wyjazdy, wiec jednak tę regularność odkładam na dalszy plan ;)


  











Sukienka widoczna na zdjęciach była szyta na zamówienie dla Kasi.  Kocyk i poduszki są produkcji mojej mamy, jak dla mnie bomba, bardzo mi się podobają! :D Biały koszyczek widoczny na niektórych zdjęciach jest moim pierwszym wyrobem tego typu i jestem z niego zadowolona, aczkolwiek bardzo długo mi się go robiło.

No i co myślicie o tych zdjęciach? :)

Ja się żegnam i zostawiam Wam link do aska i facebooka!

30 ♥:

  1. Śliczne zdjęcia, ciągle gapię się na sukienkę, jest świetna, chciałabym kiedyś umieć szyć tak pięknie jak Ty ^-^ Jesteś bardzo utalentowana ;3
    /pingerowa Paula-chan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczka śliczniutka :3 Uwielbiam Twoje zdjęcia i Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka strasznie mi się podoba, podobnie jak buciki.. Moje lalki zdecydowanie cierpią na ich brak.
    Urzekł mnie także ten kapelusik, takie subtelne dodatki - kapelusze czy kokardy - świetnie dodają uroku całej stylizacji.
    Nie mam też pojęcia, jak zrobiłaś ten koszyczek, ale wygląda na mistrzowską robotę i naprawdę nie wpadłabym na to, że zrobiłaś go sama! Ogólnie strasznie się cieszę, że dodajesz teraz tyle postów, bo uwielbiam Twoje pomysły i Twoją kreatywność, a także to, że cały czas próbujesz nowych rzeczy. Jeden z moich ulubionych blogów, po prostu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia. C: Twój plastik ma piękną sukienkę! Ddalgi to wdzięczna modelka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia - ten klimacik ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu będę się zachwycać bucikami! Oglądałam kiedyś podobne, miałam je już nawet w koszyku na mimiwoo XD.
    Koszyczek, to mistrzostwo świata! Podobnie jak S-erpentyna, nigdy nie pomyślałabym, że jest zrobiony ręcznie.
    Sukienka Jess kojarzy mi się z myszką Minnie :D Nie wiem, pewnie przez tą czerwień i kropeczki. Bardzo mi się podoba, w każdym razie.
    Co do kocyka i poduszek, to twoja mama odwaliła kawał dobrej roboty. Próbuję sobie wyobrazić jakie są one mięciutkie i miłe w dotyku :3
    Zdjęcia też świetne! Oddają taki letni, piknikowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowna ta sukienka! Jess prześlicznie w niej wygląda, zawsze uwielbiałam połączenie brązowych włosów z ubraniami w kolorze czerwieni :D

    I jak już osoby wyżej wspomniały, koszyczek to mistrzostwo! Tak samo jak poduszeczka i kocyk ^__^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne zdjęcia! Tak jak sukienka i reszta akcesoriów. :D Dziwnym zbiegiem okoliczności znalazłam dzisiaj podobny materiał - czerwony w białe kropki i zrobiłam podobną sukienkę, jednak nie tak cudowną, jak ta. :3
    Przekaż mamie że robi świetne kocyki i poduszeczki. ;)

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Takie wakacyjne, piknikowe - bardzo mi się podobają. Jess to bardzo wdzięczna modelka - świetnie pozuje z tym kapeluszem i z koszyczkiem (szacun na zrobienie czegoś takiego). Co do kocyka i poduszek: jestem nimi zachwycona, pozdrów swoją mamę od czytelników bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać, kiedy będę miała tą sukienkę u siebie! :D Jest śliczna.
    Sesja wyszła bardzo klimatyczna, taka typowo letnia. ^^ Koszyczek, mimo iż bardzo czasochłonny, wygląda naprawdę cudnie i mam nadzieję, że już niedługo będzie można go u Ciebie kupić! :) Poduszeczki i kocyk również śliczne, pozdrów Mamę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu kocham Jess, a ta sukienka jest cudowna! Nie martw siet i tak wyciągnę od ciebie skąd masz ten kapelusz :D Śliczne zdjęcia <3 Pozdrów mamę! XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia (✿ ♥‿♥)
    Sukienka jest bajeczna, a Jess jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta sukienka! Spod mojej? Dziękuję ^^ za to jakie cuda spod Twojej ręki wychodzą! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :) Takie letnie.
    pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. wszystko jest tak dopracowane, a sukienka i koszyczek wyszły mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. asfagshadhsjaasjioas, TA SUKIENKA. piekna! zdjecia tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne zdjęcia! śliczna sukienka i uroczy kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest śliczna i te buciki świetnie do niej pasują ;)) Natomiast... wow, koszyczek jest rewelacyjny, taki malusi i jak starannie wykonany! *O*

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja Panna jest niezwykle rozkoszna w tej sukience w grochy! Do tego kapelusz (uwielbiam kapelusze, moja największa miłość) i te niesamowite, czerwone buciki. Jedy, cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromną przyjemność sprawia mi patrzenia na Twoje zdjęcia, są tak piękne, że muszę nacieszyć oczy. ♥ Czerwona sukienka w groszki, kapelusz i cudne butki świetnie się komponują z jej urodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka i oczywiście lalka zazdroszczę talentu do szycia
    pingerowy Unicorn

    OdpowiedzUsuń
  22. Utalentowana mama i utalentowana córka ^^
    Piękne zdjęcia, co by tu dużo mówić :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia! Sukienka full wypas, butki pierwsza klasa. Kapelutek jest uroczy, sama bym taki nosiła :D
    Pozdrawiam! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są w moim klimacie i to już na plus. Jess jest śliczna, i nikt nie może zaprzeczyć. Ale ten kocyk... aż chcę się w niego wtulić ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję :) przy czwórce kotów ciężko jest mi się rozstawić z lalkowym planem zdjęciowym ;) ale czasem się udaje ;)
    Dla mnie szydełko to też jeszcze czarna magia, dopiero się uczę i już wiem, jak bardzo źle zrobione są te butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka :) Bardzo mi się ta stylizacja podoba, jest taka pin upowa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. :) oj odmawia, odmawia, jak przegrałam je na komputer to moja reakcja była dość niecenzuralna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szyjesz piękne ubranka (obserwuje Twoje prace już jakiś czas :) :) :) )
    Ta sukienka jest Świetna a koszyczek wyszedł Tobie super
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i pomoc w wybraniu szafy dla Evi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna sukieneczka, kropki w takim wydaniu zawsze prezentują się genialnie! ;) Zresztą co tutaj wiele pisać ponadczasowy wzór to i efekt doskonały- nic dodać, nic ująć :))

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.