Girls love lace

Emilia
Cześć!
No, w końcu są wakacje! Póki co jeszcze ich nie "czuję", myślę, ze odetchnę w pełni gdy dostanę się do upragnionego liceum! ;) A jak Wam mija ten czas? Macie jakieś plany wakacyjne?
Jedyne czego ja teraz wyczekuję to przyjazd moich przyjaciółek (nie trudno się domyślić, że chodzi o Jagodę i Zuzię ;))!

A tymczasem korzystam z wolnego czasu i próbuję dogadać się z moją maszyną. W efekcie powstały 2 takie same outfity. Obrabiając zdjęcia do aukcji uznałam, ze wyszły całkiem całkiem, więc czemu nie pokazać ich na blogu?
Enjoy!

 (ta czerwona "flara" to zasługa mojego czerwonego paznokcia który wpadł w kadr)







I jeszcze dwa zdjęcia prezentujące sam strój :)




I jak wam sie podobają te zdjęcia? Szczerze mówiąc były robione na szybko! ;)


11 ♥:

  1. Cudowne zdjęcia i prześliczny outfit jak już mówiłam :3
    Ponadto ta "flara"/paznokieć dała niesamowity efekt całej sesji!
    Wyszedł taki magiczny klimat <3
    Kocham Twoje zdjęcia, są takie... "dopięte na ostatni guzik" :)

    Pozdrawiam ~_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie jej w tym stroju *.* Pierwsze zdjęcie i tak najlepsze ;) Dzięki temu wyszedł taki fajny klimat, ciepła i w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i genialny strój! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia jak i lalka.:)
    Outfit też jest fajny.c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ale Ty ślicznie szyjesz! Jestem pod wrażeniem :3
    I masz piękną Pullip.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten outfit jest przecudowny! Chyba przez niego nie zasnę w nocy ;-; DAJ! Zdjęcia są śliczne. Jak już mówiłam, twój blog lalkowy jest naprawdę jednym z moich ulubionych i wciąż utrzymuję to zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!
    A lalka.... jest ahpdsbdjfud *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. To, co szyjesz, jest po prostu tak fantastyczne, że ciężko mi wyrazić swój zachwyt. Ten outfit jest po prostu nieziemski i naprawdę nie mogę wyjść z podziwu, cały czas patrzę na niego i myślę o tym, jaki jest cudowny! Uwielbiam też te zdjęcia, ciężko uwierzyć, że były robione na szybko, bo wyszły świetnie. Kurczę, Twój blog i Twoje pomysły są naprawdę nieziemskie, dawaj posty częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik. :) Rozwaliło mnie to zdjęcie na którym jest to pudełeczko z logiem bloga. :D I to pierwsze zdjęcie - dzięki temu paznokciowi wyszło wyjątkowe. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia i komplecik fenomenalny . _ . Wszystko dopięte na ostatni guzik. Śliczne. Zazdroszczę takich umiejętności ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh God, jaka niesamowita sukienka. Ostatnie zdjęcie jest najcudowniejsze. Ten kubraczek wydaje się być taki rozkoszny.
    Ja także długo i niecierpliwie czekałam na wyniki rekrutacji do LO i na szczęście dostałam się do swojego wymarzonego, ah! Tobie także tego życzę.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.